Κυριακή 19 Αυγούστου 2007

top 5 (part 1)

Ο Μάνος έβαλε τον ακόλουθο προβληματισμό… 5 αγαπημένοι ηθοποιοί… βασικά και γω το ίδιο πρόβλημα έχω με πολλούς…. 5 επί ποσο??? Αφού λατρεύω τις ταινίες… με συνέπεια να έχω δει παααρα πολλές και να έχω λατρέψει πολύ περισσότερους ηθοποιούς! Και γω θυμάμαι Σαββατόβραδα στημένη την οικογένεια να βλέπουμε τις ταινίες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου και, μόλις τελείωνε αυτή που βλέπαμε, να περιμένουμε πως και πως μέχρι το επόμενο Σαββατόβραδο… πολύ μίλησα όμως… ας μιλήσουν οι ηθοποιοί…

(θα κλέψω λιγάκι ε?)

Λατρεμένοι ξένοι!


Τον λατρεύω ίσως περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον… κάτι η παρουσία του, κάτι η φωνή του με κάνουν να θέλω να βλέπω τις ταινίες του ξανά και ξανά… από τον 007, "το κυνήγι του κόκκινου Οκτώβρη" ή το "όνομα του ρόδου" ως το «βράχο»…τη "διπλή παγίδα"...ή το "finding Forrester"…και πολλές άλλες...






Λατρεμένος, γιατί έχει ένα βλέμμα απίστευτο… που με κέρδισε από την πρώτη φορά που τον είδα…και στον "πληροφοριοδότη" ήταν απλά συγκλονιστικός… παραθέτω από τη συνέντευξη του Ντι Κάπριο στο Γιάννη Ζουμπουλάκη στο Βήμα

«Τον είχα συναντήσει για μία και μοναδική φορά σε ένα παιχνίδι μπάσκετμπολ όταν ήμουν 17 χρόνων» λέει ο Ντι Κάπριο για τον θρυλικό συμπρωταγωνιστή του στον «Πληροφοριοδότη», τον Τζακ Νίκολσον. «Ανέκαθεν τον θαύμαζα. Ο άνθρωπος είναι από μόνος του κλάση και στα μέρη μου θεωρείται Θεός. Πολλοί μπορούν και τον μιμούνται αλλά κανείς δεν μπορεί να γίνει κύριος Νίκολσον...».
«Ομολογώ ότι είχα μεγάλη αγωνία όταν θα παίζαμε για πρώτη φορά μαζί. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το μούδιασμα της στιγμής που τον είδα να μπαίνει για πρώτη φορά στον χώρο των γυρισμάτων. Να 'μαι λοιπόν εκεί, να ξέρω ότι θα πρέπει να περιμένω το απρόβλεπτο, αυτό που δεν είναι γραμμένο στο σενάριο - αλλά τι στο διάολο θα είναι; Ο Νίκολσον σε αναγκάζει να βρίσκεις ασφαλιστικές δικλίδες. Λίγο πριν από τη σκηνή όπου με κατηγορεί ότι είμαι καρφί (σ.σ.: ο Ντι Κάπριο χρησιμοποιεί τη λέξη rat-αρουραίος) ένας από τους βοηθούς με είχε προειδοποιήσει: "Ο Νίκολσον κρατά ένα μπουκάλι ουίσκι, ένα πιστόλι, ένα καλάθι, ένα κουτί σπίρτα και έναν πυροσβεστήρα. Να 'σαι προετοιμασμένος. Κάτι θα συμβεί". "ΟΚ" λέω. "Cool". Λίγα λεπτά αργότερα το τραπέζι έχει ανάψει φωτιά με ουίσκι, πάνω του περπατούν αρουραίοι και εγώ παρακαλώ για τη ζωή μου με ένα πιστόλι καρφωμένο στο πρόσωπο. Τίποτε από όλα αυτά δεν ήταν στο αρχικό σενάριο. Ο Νίκολσον σε έχει διαρκώς σε ετοιμότητα - γεννάς πράγματα επί τόπου από το μυαλό σου. Σε βοηθά να υποδυθείς με αυθεντικότητα τον ήρωά σου».

Στο "άρωμα γυναίκας" με κέρδισε…στο "Ένταση" ήταν εκπληκτικός... στο "insomnia" με μάγεψε… Ακόμα και στο "Frankie&Johnny" ή στο "Simone" μου άρεσε… κάτι μου κάνει τελικά αυτός… κάτι!





Τι να πω γι’αυτόν??? Ξεκίνησα με το"Forrest Gump"... Ξαγρύπνησα στο Seattle.. Πήρα το "mail" του… Στο "πράσινο μίλι" είχα κλάψει πόσες φορές… Ναυάγησα μαζί του… Έτρεχα μαζί του να πιάσουμε το Ντι Κάπριο… Στο terminal δε με τρέλανε όπως περίμενα...Μόνο μελανό του σημείο για μένα η συμμορία των 5… κοιμήθηκα στα μέσα της ταινίας! (και όλα αυτά χωρίς να έχω δει το Φιλαδέλφεια ακόμα!)

Στην 5 θέση ισοβαθμούν τέσσερις όμως!


Γιατί απλά στο «dead poets society» πίστεψα ότι μπορώ να τα κατακτήσω όλα.,.. με πήρε μαζί του… με έκανε να ανέβω και γω πάνω στο τραπέζι του σπιτιού μας και να φωνάζω τον καπετάνιο μου… στο «θα σε βρω στον παράδεισο» με έκανε και έκλαψα… για τη δύναμη της αγάπης…


Γιατί στο 16 τετράγωνα ένιωθα ότι και γω κούτσαινα μαζί του… αν και αρχικά δε με είχε ξετρελάνει… (από το «αυτός, αυτή και τα μυστήρια»), όμως μετά ήρθαν οι "12 πίθηκοι", η «έκτη αίσθηση» και «τα 16 τετράγωνα»… αποδεικνύοντας και αυτός ότι όσο παλιώνει το κρασί γίνεται καλύτερο τελικά! και μάλλον είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει αυτός εδώ!



Γιατί στα "μαθήματα αμερικάνικης ιστορίας" o Έντουαρντ Νόρτον, για μένα, έδωσε μαθήματα ηθοποιίας!!!









και last but no least beloved!!!!



Γιατί αν και πανέμορφος, είναι τελικά πολύ καλός! Μοιάζει σκάνδαλο σχεδόν να τα έχει όλα αυτά! Και απλά μου αρέσει παααρα πολύ όμως! Μα πάααρα πολύ όμως! Θα παραφράσω μια αγαπημένη ταινία του… Meet Brad Pitt!








Και για να μην αναφερθώ στουςRobert Redford, Meryl Streep, Rodert De Niro, Michelle Pfeiffer, Meg Ryan, George Clooney, Julia Roberts, Johnny Depp και μου πείτε ότι κλέβω πολύ…


Και θα ακολουθήσει ανάρτηση με τους έλληνες!!!! Χα όχι παίζουμε!!!

Να πω ότι αυτό το γράψαμε μαζί με το μονάκριβό μου (δια τηλεφώνου)...αν και δε συμφώνησε με τις τελικές επιλογές μου...απλά αρκέστηκε από ένα σημείο και μετά να μου θυμίζει ταινίες που έχουμε δει...

13 σχόλια:

nandia masoura είπε...

Ταιριαζουν τα γουστα μας, αλλά θαχε ενδιαφερον να βρουμε αγνωστους στονπολυ κοσμο ηθοποιους και να τους αναδειξουμε μεσα από ρόλους που υπό διαφορετικές συνθηκες θα ειχαν αφήσει εποχή.
ριτς

Ανώνυμος είπε...

ωραιοι ηθοποιοι! χαρισματικες μορφες...δεν φτανεις τυχαια στην κορυφη! καληνυχτα!

Ανώνυμος είπε...

Εγω βαρεθηκα να παιξω... Τα ειπα συνοπτικα και πολυ του ειναι! Μπρφ! :)

Μαριλένα είπε...

Καλησπέρα. Μόλις είδα ένα δείγμα ταινίας με το άκρον άωτον της αντιπάθειας, τον χιου γκραντ.
Τέτοια αντιπαθητική φάτσα, απαπαπα άνετα κερδίζει την πρωτιά.

Καληνύχτα και καλη δουλειά
φιλιά xxxx

νατασσΆκι είπε...

Αχ! ειρήνη μου...
τα ίδια-ένας προς έναν-από την αρχή(Sean-αχ!-Jack-αχ!-Al-αχ!) μέχρι το τέλος(Jonny-αχ!)....
...και τώρα κατάλαβες γιατί εγώ έγραψα για παιδιά, ε;;; ;)

Καλημέρα! :))))

Thalassini είπε...

Να συμφωνήσω για τον Sean Connery Al Pacino.Εχουν απίστευτη δύναμη στο βλέμμα. Και από τους νεότερους ο Edward Norton είναι κορυφή!

Την θαλασσινή μου καλημέρα!

βασίλης είπε...

Όλοι οι ηθοποιοί που αναφέρεις μου αρέσουν, είναι υπέροχοι. Κάνεις και έξυπνο σχολιασμό, τους δείχνεις με τη δική σου ματιά.
Καλημέρα

purple είπε...

οι επιλογες σου με βρισκουν συμφωνη!!!

..αγγελόσκονη.. είπε...

φιλάκι;όχι σε σένα καλέ...στον johnny για αρχή!!μετά πιάνουμε τον...ή μάλλον όχι!!τους αφήνω όλους σε σένα!!είδες τι καλή είμαι; εγώ παίρνω τον sakis και εξαφανίζομαι!!!χιχιχιχι!!!

Unknown είπε...

ego psifizo Brad...
Ton George omos den to eida pouthena kai stenaxortithika...;-)

Greca είπε...

Καλησπέεερα!!!!!!

Ρίτσα! κάτι παλεύω σε αυτήν την κατεύθυνση... ;) χαίρομαι!!!!

una mama! έτσι έτσι γλυκιά μου!!!!

φαβούλα!!! καλά του έκανες με αυτά που ανεβάζει τελευταία!!! χα!!!

μαριλένα! και γω αυτήν έβλεπα!!! την αυπνία μου @@@...

νατασσάκι! αχ πως με νιώθεις..πως με νιώθεις!!! εσύ δεν είσαι σε διακοπές??? :))))

θαλασσινή... τελικά όλες κολλάμε με το βλέμμα ε??? τι κάνει το άτιμο!!!
ναι και ο νόρτον καταπληκτικός!

βασίλη! μας κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη!!!! χαίρομαι που σου άρεσε!

purple! καλώς ήρθες στο φτωχικό μου! χαίρομαι γλυκιά μου!!!

αγγελόσκονη! πού είσαι εσύ καλέ??? καλά κάνε εσύ ό,τι θες αρκεί να μου αφήσεις τον brad!!!! :)))))

zoaki! επέστρεψες καλή μου???? αχ δικιά μου είσαι εσύ!!!! τον george τον έβαλα στην 6η θέση μαζί με τους υπόλοιπους γιατί θα είχα ενδοοικογενειακά ντράβαλα!!! βλέπε σχόλιο στην ανάρτηση κάτω κάτω...

ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ (βασικά βασίλη είσαι μονάχος σου ανάμεσα σε τόσες γυναίκες!!! ούτε ο μάνος με τις αναρτήσεις του τις τελευταίες δε το κατάφερε αυτό!!!!)
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!! και θα περάσω από τα σπιτικά σας το βραδάκι!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα κλέψω....ΛΙΓΑΚΙ;;;;;;;;;;

Greca είπε...

έλα μωρέ πώς κάνεις έτσι και συ???? τςτς..εδώ εσύ ανέβασες τα "άλλα" τααααα... (και μη μου πεις πάλι για τη Σίλια!!!!) αυτό τι ήταν τότε-νες??? ΧΑ! λιγάκι???