Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

Μια καλημέρα είναι αυτή...


Χαμογελάς...

-Καλημέρα!
-...(σιωπή...)
-γκουπ! (ήχος καλημέρας που πέφτει στο έδαφος!)

Προχωράς να πας στη δουλειά σου το πρωί και βλέπεις κάποιον-α να έρχεται από απέναντι ...δεν τον-την ξέρεις, αλλά βγαίνει από το χώρο που θα πας...τα βλέμματά σας συναντιούνται...

Σκέφτεσαι "μια καλημέρα θα την πω! "

Εξάλλου είναι του Θεού, όπως λένε...Να ξεκινήσει καλά η μέρα! Άνθρωποι είμαστε... ας έχει γίνει έτσι η ζωή μας... άνθρωποι είμαστε ακόμα ρε γμτ...

Χαμογελάς και ανοίγεις το στόμα σου για να μιλήσεις... Μόλις το κάνεις αυτό,λες και κάτι στο χώρο ειδοποιεί το "στόχο" και ξάφνου χαμηλώνει το βλέμμα του σα να τον χτύπησε ρεύμα... λες καλημέρα, αλλά πια είναι αργά... κοιτάει τον τοίχο του, ακούει τις σκέψεις του, μιλάει στη μοναξιά του... το βλέμμα σου κάνει γκελ στα μαλλιά του, πάει στον ουρανό και επιστρέφει στον αριστερό του ώμο...

μια καλημέρα είναι αυτή πες την και ας πέσει κάτω.... και έπεσε... και πέφτει... κάθε μέρα πολλές φορές...
Πόσες ζωές έχει πια αυτή η καλημέρα???
Γιατί σκοπεύω να τις εξαντλήσω όλες!
ε μα πια...

12 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

κι ας πέφτει κάθε μέρα - εμείς θα τη λέμε, και θα τη λέμε, μέχρι να έρθει!

Ναι???

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ! !

Φιλιά πολλά

Μαριλένα είπε...

Aν ο άλλος, ο οποιοσδήποτε άλλος, δεν θέλει το πρωί ουτε "καλημέρα", ούτε "καληνύχτα", με το στανιό εσύ θα του τη λες;

Αναφαίρετο δικαίωμα του να προτιμά τη μοναξιά και τη σιωπή του.

Greca είπε...

νατασσάκι μου έτσι είναι!!!
καλημέρα -καλησπέρα!!!
φιλάκια!!!

μαριλένα μου δεν είπα με το στανιό...δεν είμαι τρελή να χαμογελάω και να χαιρετάω τον οποιονδήποτε στο δρόμο... αλλά όταν τον-την βλέπεις ότι σε κοιτάει, καθώς βαδίζετε στο διάδρομο ~και σε κοιτάει όχι με το βλέμμα το περαστικό, τότε θα του-της πω μια καλημέρα!
στην τελική δεν καταριέμαι κανέναν! ευχή δίνω... και δεν έχω την απαίτηση να μου την ανταποδώσει λεκτικά ή με ένα χαμόγελο... απλά τη λέω...
και ακόμα χειρότερα είναι όταν αυτός-ή σε χαιρετάει σαν είσαι με κάποιον "μεγάλο"! και σου λέει και καλημέρα και χαμογελάει σα στη διαφήμιση!
υποκρισία στο μεγαλείο της...
ή κατά το ελληνικό "γλύψιμο"!

Μαριλένα είπε...

Nai, αν σε χαιρετάει με χαμόγελα όταν συνοδεύεσαι δεν το συζητάμε.

Αλλά, ειναι πολλοί άνθρωποι, που δε θέλουν με τίποτα το πρωί να μιλησουν.

Χωρίς αιτία, έτσι.
(θυμάμαι όταν κάπνιζα, σηκωνόμουν πολύ στραβωμένη, μεχρι να πιω τον πρώτο καφέ και να καπνίσω το πρώτο τσιγάρο)

Αλλο αυτό και αλλο η κολακεία :)

xxxx

iLiAs είπε...

..κομπλάρεις τους άντρες..στο πέρασμα σου κοκκινίζουν, χάνουν τα λόγια τους.

Καλησπέρα! :)

βασίλης είπε...

Να είσαι καλά βρε Ειρήνη μου. Ωραίο μηνυμα Καλησπέρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ναι, ρε παιδί μου.
τί πράμα είναι κι αυτό; λες και θα πληρώσουν για ένα χαμόγελο...

Ειδικά τα νέα παιδιά στη δουλεια μου.. οι προσλήψεις δηλαδή της τελευταίας 15ετίας, συγχωρείστε με, μα είναι εντελώς ακοινώνητα.
Πιστεύω πως την ευθύνη φέρει η οικογένεια...

Αφήνω ένα χαμόγελο και μια καλημέρα να τα βρεις το πρωϊ..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σπύρος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ας πέφτει ολη μέρα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ :)

Adonios GK είπε...

Που θα πάει; Κάποια στιγμή θα είναι έτοιμος να την ακούσει!

m00nchild είπε...

Εγώ δεν είμαι πολύ του μππλα μπλα αλλά με την καλημέρα παίρνεις και δίνεις θετικες δονήσεις και είναι ό,τι πρέπει να ξεκινήσει μια ημέρα έτσι...:)

APOTINEDRA είπε...

H καλημέρα είναι από το θεό, αυτό έλεγε και η δική μου γιαγιά...

Greca είπε...

φίλοι και φίλες καλησπέρα!

εγώ θα τη λέω την καλημέρα και ας χτυπάει κάθε μέρα!
εξάλλου όπως προείπα ευχή είναι!

ζακυνθινιέ καλώς όρισες! βασικά μπαίνω στο σπιτικό σου καθότι είμαστε "συντοπίτες"! αλλά δεν έχω γράψει ως τώρα τίποτα...
έτσι και αλλιώς καλώς ήρθες!
:D